hangout bersama diorang ! 
hari ini lepak kL ramai gilee doee , aku baru teringat kat stadium merdeka ada rocktheworld .
hari ini lepak kL , aku potong rambut , 
after aku potong rambut aku tengok muka aku da macam budak budak daa , kelakar doee .
pastu diorang ajak tgok wayang , aku takk nakk laa , bukan apee aku nie kurang sikit tgok wayang ,
pastu aku tukar plan kite pegi KAROKEE , maklumlaa da lama tak bernyayi .
tengah lepak lepak karoke azfar telah meningat kan aku kisah aku ngan die , mandi bersama sama pada hari terakhir di asrama teknik kajang . kelakar doee bilee teringat kan balik . Haaa 
sekarang semua da habis sekolah , semua tengah cari keje , aduhh boring laa aku macam nie .
ingat aww nnti bile korang dapat gaji jangan lupee payung akuu . 
lastly , terimas sebab lepak hari ini ! korang kawan yang best <3

1 comment: