Haaa , mesti korang tertanye tanye kan kenape 44/50 :D
number kat atas tuu adalah keputusan ujian komputer aku , kira aku dah ada "L"  kereta .
aku menjawab ujian komputer tuu dalam masa 13minit jea , aku laa orang pertama yang keluar dari bilik tue .
lepas nie aku kena pegi amali 6jam , then belajar memandu pastu uji denga JPJ .
kalau aku da lulus semua dapat laa lesen "P" . 
Dahh dapat lesen "P" baru boleh meronda ronda Kuala Lumpur and Malaysia .
sapee nak ikott ? hee tapi kena laa bayar duit minyak . Haaa .
esok sabtu mesti ramai hangout sebab ramai sekolah da habis paper . 
harap harap esok keluar mesti jumpaa rami kawan , lagi lagi kawan kawan lamaa akuu .
Lastlyy kepada kawan kawan aku yang da cukup umur tuu , pegi laa daftar lesen sekarang seblum terlambat .
"Jadi laa Seorang Pemandu yang Berhemah"

No comments:

Post a Comment