wey semua mari sini dengar cite aku , agak best la ! mmber aku yang bernama khuzairi ari nie aku hang out bersama dengan die hahah , agak seronok gak lah karoke kat KTV beb ! cite die mcm nie time ari jumaat ari tu aku teman die cari job , dapat kan pakson sungai wang bahagian KIKO haha macam budak2 lak ! ari isnin ari tu die baru start keje ! tapi ari selasa aku ajak die teman karoke kejap nnti bile da time masuk la keje , kowrg nak tahu die cakap ape " pete aku malas ar gie keje ari nie , lepak ngan koe lagi best " maklum lah kate kan rindu mmber kan ! hahah , tafi lepas abis karoke kite berdua pegi jumpa haziq ajmain tanye die ade keje kosong tak skali ade , ayie terus suka lah huhuhu ! ayie mula keje ecok kat metrojaya bukit bintang bahagian BONIA fuhh mewah beb ! lagi satu perkara tapi for Uminuramli ayie nie sayang kamu kalau nak tahu <3 . ukey tengs ayie bab teman aku sampai koe tak pegi keje and sampai koe dpat keje baru hahaha . lastly kepada budak yang malas nak keje baik kowrg duk diam-diam kat umah sudah ! :)

No comments:

Post a Comment