Kenapa baju kat atas tu conteng conteng !
Maklumlaa tahun depan aku tak sekolah lagi , sebab tu mai conteng conteng bajuu .
Antara sebab lain itu laa kenang aku dengan budak budak sekolah aku , itu jea yang aku adaa !
Niat nak jual baju tuu tapi tak ada sape pulak nak beli , hari tuu aku tawarkan baju tuu dengan harga RM25 tak ada sapee nakk beli , tak laaku jual !
Sebab tuu aku conteng jea laa baju tuu , kira aku tak membazir laa .
Kalau boleh aku nak simpan baju nie sampai tulisan kat baju tuu pudar boleh takk ?
Kalau sesiapa yang terlepas nak conteng baju nie , boleh bagi tahu aku !
Nnti aku bawak baju nie jumpa dengan kau , dan kau boleh turun kan karya yang terbaikk untuk aku :D
Lastly kepada semua kawan kawanku terutama yang telah menurun karyanye ,
Aku harap korang semua ingat aku selalu dan jaga diri korang semua .
Jumpa pada hari mengambil keputusan :D




No comments:

Post a Comment