Hari khamis malam jumaat aku berbuka di sekolah lama aku , 
SMKCochrane Perkasa bersama-sama kawan kawanand kekasih-kekasih lama , 
ramai laa yang datang , tapi aku rasa aku jea yang tak sekolah situ lagi ,
mula-mula aku malu doe nak pegi , tapi member punya pasal aku pegi laa ,
yang ajak aku datng pon suhada mmber aku dari sekolah rendah lagi .


Bila da sampai aku malu nak masuk , tapi bila da masuk aku buat tak tahu jelah .
bila masuk jea mmber aku semua buat muka pelik . ialah owrg luar datang haha .
aku pon senyum jea laa maklum laa senyuman aku kan menawan haha .
sebelum berbuka kiteowrg kena ambik makanan , aku buat macam tu sekolah aku .
aku cakap budak-budak form 1 , 2 , 3 , 4 lepak dulu bagi abang-abang ambik .
time bace doa sape table ngan aku semua bagi doa kuat-kuat ialah aku yang kepala die .

Sebelum balik aku jumpa ustazah aku , ialah nak ucapkan terima kasih .
aku bagi ayat baik punya , sampai die puji aku haha .
aku cakap duduk asrama kena belajar jea hari-hari tak best laa .
ustazah aku jawab mesti laa nak jadi manusia yang berguna kena laa .
time sebelum aku gerak aku tak sempat nak jumpa semua laa .
aku mintak maaf laa , next time kite jumpa lagii .
lastly terima kasih kat Suhada cos ajak aku , nnti kalau ade ape-ape jemput lagi okee .


I LOVE COCHRANE PERKASA


No comments:

Post a Comment