Hai semua sebelum tu aku nak ucapkan happy 12months = 1 year to Ciknadhirah !
Sorie ari tu tak dapat wish on the day sbb aku ade KEM KPA dekat pangsun Hulu Langat .
Agak best laa pegi kem tu sbb kite dapat jumpa kawan dari pelbagai sekolah .
Sekolah aku hantar 12pelajar , sekolah teknik kajang jea semua lelaki sekolah lain campur ,
yang kelakar nye budak-budak teknik kajang da laa datang lambat pastu buat kecoh pulak kat tempat tu .
tempat perkemahan kite tu atas bukit beb , kalau time malam kami semua tido atas kabus beb !
cuba kowrg bayang kan bertapa sejuk nye !
Tapi apabila masuk second day kawan aku sorang demam die kena balik , kami rasa sedih kerana die tak dapat abis kan pengajian die . tinggal laa 11orang , tapi kami terus kan juga pejuagan kami . bestnye kat situ kami dapat belajar cara meyelamat kan mangsa didalam hutan , gempak tak ! kami belajar kebakaran juga .
Time ari terakhir budak teknik kajang semuanye bergambar , sampai ade yang jual minyak sekali !
bukan nak cakap laa dimana2 saje teknik kajang boys berada mesti akan menjadi perhatian owrg luar .
hehe poyo pulak aku , okee laa .

*Aku ade kat rumah sekarang , maybe ecok nak hangout kot !
*Kepada Ciknadhirah Happy 12months=1year <3


No comments:

Post a Comment