Ngantok laa semlam ronda-ronda KL sampai pkul 5pagi beb !
Macam-macam tempat , jalan , lorong semua aku masuk !
pelbagai orang ade pelik betul aku tgok diowrg nie asl tak tido !
Semalam aku adalah gerak DATARAN pastu ikut jalan lebuh ampang ,
aku tgok ramai owrg aku ingat kan tgah buat ape rupa-rupanye tgah susun surat gmbr 
untuk di hantar kat kedai2 pastu jual !
kowrg ingat diowrg nie tido pkul brp and bagun pkul brp ehk ?
aku tgok banyak beb surat khabar macam kertas yang terbuang jea aku tgok .
lori pon banyak laa boleh kate kan sampai jalan tertutup laaa .
Kalau kowrg nak pegi tgok jalan laa kat LEBUH AMPANG dalam pkul 4-6 pagi !
kowrg boleh lihat ape yang berlaku disana , kite patut berterima kasih sebab diowrg semua 
sanggup bangun awal untuk membahagikan surat khabar itu untuk dijual !
Ngantok laa beb , aku tido dlu okee . 

ZzZzZzZzzzzzzzzzzzzzzzz


No comments:

Post a Comment