hari nie pegi gig kat equal at kajang , best laa beb !
sape jea yang pegi aku,lock,wong,naim,abby ! tapi wong tak ade dalam gambar laa ,
sbb die yang ambik ! Klau kowrg nak tahu kalau tidak aku tak follow tapi sbb tak ade ape-ape 
aku ikut jelah , itu pon sbb aby nak angkat aku kalau tak malas aku gerak !
hari nie aku redah hujan lagi sbb nak cepat sampai tempat gig tuu .
time sampai jea kajang semua dah ade yang tak de wong , macam-macam alasan die bagi ,
alasan paling best smlm die main mecej ngan fity sampai lewat tido !
abiz gig dalam pukul 9 aby terus anta aku kat umah couzin aku !
ecok couzin aku khawin , jadi tak balik laa hostel ecok , maybe balik hari isnin laa .
tapi diowrg kate hari isnin dapat lencana lulus sempurna ! erm tak pe laa !
okee laa aku penat beb ! Kawan-kawan ingat SPM okee :)

No comments:

Post a Comment