hello semua nie laa gambar aku time kecik-kecik chumil tak ? mesti chumil kan ! kalau nak kenal aku tengok jea lesum pipit aku tu , kalau nak lesum pipit tu kiss aku dulu laaa . kalau tak malu laa haha . Time kecik-kecik dulu aku selalu nangis pegi rumah owrg mak aku yang cite kat aku ! maybe dulu aku suka duk umah jea kot , maklumlah aku kat suka duk diam-diam . 


time nie pulak aku kat indonesia jakarta , waa bestnye kecik-kecik da pergi melancong . dalam gambar tu bukan kakak aku tapi couzin aku hahaha ! tak silap aku pegi jakarta time tu umur aku 5tahun kot , ialah bukan tahu ape2 pon time tu yang aku ingat aku pegi makan macdonald , naik kereta kuda , pastu g zoo ! time kat zoo bagi monyet makan fries , tak pernah dibuat orang kan , haha !


yang nie plak gmbar aku kat S'pore tak silap aku time nie raya kot ! Biasa laa raya kat sana setiap tahun kan , dalam gmbar tu semua couzin aku semua tinggal S'pore laa . ialah kalau time kecik-kecik dulu raya dapat duit banyak skrg nie bile dapat duit jea nak beli macam2 laa . susah betul nak simpan kan !


okee tak gambar-gambar tu semua , chumil sampai sekarang kan ! 
- terimas semua -
* Sayang lebih *



No comments:

Post a Comment