wey aku da sampai KL haha . sape rindu aku angkat tangan je jagan bising lepas angkat tangan duk diam-diam . kawan-kawan aku ada banyak cerita nak di beritahu , nanti kalau ecok kite hang out aku cerita ukee . Ingat kalau aku hangout tau ! mana tak nye agak lama la aku duk kat S'pore tu , aku duk sana bukan buat ape-ape pun just Duk dima-diam sudah ! lastly kepada semua Budak kelas 5 Ppu Gigih 2011 nie ade keje untuk kowrg !



ikut format yg sya dah beri
1. Logo (trade mark @ lambang utk dikenali pelanggan) buat yg simple2 je. 2. Nama Perniagaan (cth: Map Aircond Servis) 3. Nama usahawan. Kemudian 1.2 Pendahuluan: Secara ringkas berkaitan jenis perniagaan yg berkaitan dgn PPU. nama & lokasi serta alamat kedai, tarikh perniagaan akan beroperasi, modal dan bank yg memberi pinjaman.
1.3 Latar belakang pemilik perniagaan: maklumat peribadi seperti nama penuh, no.k/p. tarikh lahir, umur, jantina, alamat tetap, no.tel, kelulusan akademik,kemahiran, taraf perkahwinan & pengalaman bekerja ok..cikgu nak setakat n saja dulu spanjang cuti ni..

No comments:

Post a Comment