askum semua ! budak2 dalam gmbr nie semua mmber lama aku masa aku sko0l kat cochrane perkasa . diowrg semua mmg baik ngan aku . senang cite diowrg nie s'lalu tolong aku la . gmbr nie masa diowrg dtang umah aku kat damansara damai , masa tu umah aku ade wat open house hek3 . diowrg dtang umah aku naik motor pulak . maklum la da ade lesen kan hek3 . aku s'lalu gak lepak cochrane kadang2 tido sana hek3. budak2 nie semua mmg style mna tak nye bile kua KL tgok diowrg nie hot gile kot hek3 . kalau kowrg nak kenal ngan diowrg nie ckap ngan aku uke ! lastly aku nak ckap kite owrg semua akan ambik exam SPM tahun dpan . lama lagi la , tapi getarannye da rase da hek3 . budak2 nie semua pandai2 gak la . lagi2 mmber aku bernma jurais tu PMR die dlu dpat straight A` pulak ! aku respect die la . mna taknye kalau die lepak ngan aku bukan belajar pon . tapi boleh dpat straight A` hek3 . 


# kawan-kawan semua jgan la lupa pada kawan yg pernah buat baik pada kamu semua uke !

No comments:

Post a Comment