Alo ! ptg tadi aku pegi main hoki kat melaka ! aku ada game ngan team Melaka ! tapi aku kurang best main la ! pertama aku dpat berita yg mmber aku masuk hospital bab kena langgar ngan lori die ade kat hospital pantai kat bangsar ! kedua aku dpat tahu bongekku demam lagi ar aku rase gelisah tak tahu ar nak ckap ape agy ! tadi aku dpat main first eleven ! walaupun aku kurang mood nak main aku dpat goal satu tdi ! hek3 ! team S’pore mng 2-1 hek3 ! tdi ade ar dpat ar ganjaran skit bab jaring kan goal hek3 ! plas abiz game je tdi aku ajak mmber aku balik KL terus bab aku mlz ar lepak sana tak de mood ! smpai KL je aku ajak lepak tgok bola dlu ! pastu aku terus mecej bongekku die kate die sehat sudah hek3 ! maybe die tak kasi aku gerak melaka kot bab tu ar demam kan hek3 ! uke ar aku nak tgok game chelsea ar nnti aku sambung agy uke2 !

*Chelsea glory to night ! 


No comments:

Post a Comment