Selamat Hari Raya !


Askom kawan2 ku . Sebelum aku nak mintak maaf aku nak cite skit ar last day aku shopiing ngan family . pagi tadi aku bagon pkul 12.30 mak aku kejut . Aku ingat ade ape2 yg berlaku rupa2nya ajak kuar shopping . First tempat aku pegi aku gerak alpha angle at wangsa maju , kat situ ayah aku shopping abiz . Second tempat aku gerak subang parade , second tempat nie aku yang pilih sbb aku teringat kan bongekku hek3 . third aku gerak shah alam dekat ngan PKNS mak aku cari jubah . Malam tadi plak aku gerak down town at cheras just nak jlan sambil teman kan adqku yg tak cukup brang lagi . Ari nie aku ingat dpat lah bju T-shirt tapi mak aku suroh beli baju kemeja plak , lengan panjang plak tu . Kalau kowrg nak tahu seumur hidup aku pertama kali aku beli kemaja . Bab aku sebenarnya mna suka pkai kemeja hek3 . ukey lastly Aku Husaini A.K.A Pete ingin mengucap SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI MAAF ZAHIR & BATIN terutama skali pada family aku , bongeku sekeluarga , and siapa yang mengenaliku . Akhir kata jgan lupa bagi duet raya kat husaini . Husiani menunggu hek3 . 

1 comment:

  1. Second tempat aku gerak subang parade , second tempat nie aku yang pilih sbb aku teringat kan bongekku hek3 ( gedik je ) *gurau , ampun ampun !
    Raye datang rumah ngek , jgn lupe ! ;p

    p/s : tak malu mintak duit raye ! :p

    ReplyDelete