Budak Hostel Sambunt MERDEKA !

Kawan2 semua mari dengar cite yg aku nak cite kat kowrg . Benda nie berlaku pada ari merdeka . Kawan2 aku yg kat gmbr tu semua adalah budak Teknik Kajang . Pada ari merdeka 31.8.2010 diowrg semua tak balik umah,budak2 nie semua stay kat hostel . Time tu kat hostel mmg sunyi gile,owrg tak ramai,bab ramai tak balik lagi . PAda ptg hari merdeka tu semua budak2 nie tidur . Time tidur tiba2 blok Dedikasi tiada elektrik pulak .Semua budak blok  D dalam kepanasan . Dengan rahmat tuhan tiba2 hujan turun,kami ingat kan hujan turun mcm biasa,tapi ari tu luar biasa . Kami semua di blok da goy da takut jadi ape2 nnti . Apabia hujan da turun mcm biasa,kami di blok semua bercadang untuk mandi ujan . dengan pantas mcm kilat kami semua pergi salin pakaian nak mandi . Sambil mandi ape lagi photoshot terus la . Kalau nak tahu first time aku ngan mmber aku semua sambut merdeka kat hostel . Walaupun tak dapat rase sambut merdeka kat luar . Aku rase sambut merdeka kat hostel best kot . Tapi aku dan kawan2 aku semua ingat akan hari kemerdekaan kite . I hope kowrg semua jgan ar lupa hari kemerkaan . Thanz to all . i love myfren .

1 comment: